Friis & Company

Det där med att göra en utflykt var väl sådär smart.
Men samtidigt så bevisar det att jag gjorde rätt i att stanna hemma idag.
Vet dock inte hur jag ska göra i morgon.

Det braiga med min utflykt var att jag inte shoppade något.
Nästan.
Gick in i en liten skobutik som såg lite halv B ut.
Jättetrevlig personal och jag kunde knappt prata med dom..
Rosslade fram något lite nu och då.
Fick då syn på ett par gråa stövlar på 70% drages i kassan!
Ett par skitfina Friis & Company stövlar med 70 % off!!!!
Kunde man ju bara inte stå emot så de fick följa med mig hem.
För dom var som gjorda för mig.


Gick sedan till Hemköp och shoppade mat.
Det blev dyrt och så fick jag inte ens med allt.
Saknar Willys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback