glad

Imorse när jag vaknade så hade det snöat.
Det snöade inte igår när jag gick och la mig.
Tur att jag hade Linda till hjälp till tuben idag.
Hon tog Dimman och jag resväskan.
Jag plogade vägen dit och även från tuben till kontoret.
Kan man kräva ett litet bidrag från Stockholms stad för detta?
Kan ju alltid prova.

Fick sedan hjälp av en trevlig man med min väska.
Men eftersom jag kan själv så tackade jag för hjälpen och tog tag i den för att bära upp den för trappan.
Det visade sig att vi satt på samma kontor!
Vi sitter på ett företagshotell så det är några människor man inte sett tidigare och han var en av dom..

Hade en trevlig kväll hemma hos Caroline igår, tårta och vin. Mys.
Blev dock anklagad från Sannas sida att vara fulla.
Men det var jag inte.
Hade varit lite salongs.
Men hemma då hade jag väl hunnit bli bakis.
Vad vet jag, jag är ju bara student!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback