krigsstigen

ibland blir man ju bara alldeles förbannad!
Vi behöver ju inte nämna några namn men det är en viss myndighet.
När man sedan ska ringa till denna myndighet hittar man inget nummer.
Det finns på sidan. Men var?
Jag hittade det till slut. Men det var efter att jag hade lugnat ner mig ett par hekton.
När man sedan ringer detta nummer mötts man av en kvinna som säger att det är många som ringer nu, försök senare, upptagenton.
Så jag följer order och ringer senare.
Nej då får man en upptagen ton i örat direkt istället!
Jag blir så arg!

Så tänkte jag att när jag ändå var på dåligt humör så skulle jag ringa verkstaden som har min mobil inne och som även har missat vissa saker ett par gånger så nu är den inne för 4 gången!
Nej då är det betalsamtal, 19,50 SEK och inget svar!
Kan det inte bara vara enkelt.

Jag vill att allt ska fungera som det ska och inga jävla krusiduller!
punkt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback