maj, maj måne jag kan lura dig till skåne

Jag säger som så många andra, ny vecka, nya möjligheter.
Denna måndag är mycket bättre än förra.
Dessvärre kunde jag inte sova inatt. Men vaknade relativt utvilad.
Märkligt.
Imorgon eftermiddag åker jag hem till Nyköping. Men för en kort visit.
Ska till Barcelona på onsdag och flyget går från Skavsta. Väl mött.

Borde inte allt vatten som ligger på vägarna försvinna snart?
Borde det inte bli torrt och snart?
Borde inte blommor och fåglar dyka upp mer än någon gång ibland?
vill ha vår! Nu!
Gah!

När jag är trött kan jag få lite svårt att andas. Med en gäspning går det över. Men då gäller det att få till en ordentlig gäspning. Vilket jag nästan lyckats med. Men bara nästan.

Nu längtar jag massor till maj!

Kommentarer
Postat av: maja

full tror jag inte att jag är...men det vet man ju aldrig åandra sidan.

jag tror att vi är otekniska bara... men hellre oteknisk och snygg en teknisk och ful!

mohahahaha

2009-03-09 @ 12:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback