nötter

Idag har jag tänkt.
Lite grann iallafall.
Tyvärr inte på det jag ska tänka på.
Var och köpte naturgodis förut.
Det är lite irriterande att köpa pistagenötter.
För vissa av dom är det bara ett skal.
Eller så kommer man inte in överhuvudtaget!
Ett skal kostar ju inte så mkt. Men det är lite frustrerande.
Sen en annan sak.
Några av dom jag träffat här i Sthlm har ett speciellt intresse.
Arkitektur.
Känner till varenda jäka arkitekt eller vet vad det är för modell på husen.
Jag kanske skulle kunna peka ut något som min far har varit med och byggt.
Men inte säga att det är han eller hon som designat det.
Det kanske är något stockholms syndrom.
Så om ett halvår så vet jag sånt.
Det bara tycker upp!
Lycka.
Dessutom äter man mycket thaimat och sushi här.
Jag håller mig till thaien i sådantfall.

Behöver lite tips om ny musik..
Börjar tröttna på vissa av min artister!

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback