skjuten

Jaha då var det tisdag igen.
Denna vecka har jag fredag att se fram emot. För då ska jag till Göteborg och Turmässan.
Kommer att få träffa Pia, som anordnade resan till Barcelona, och Linda som var med där.

Inatt drömde jag en mardröm.
Gör inte det så ofta.
Men det handlade iallafall om en man som knackade på hos folk och dödade dom.
Jag såg denna man springa upp för trappan på ett hotell och knacka på hos en kvinna.
Stötte ihop med honom på en takparkering.
Där satt två män.
En blev skjuten. I huvudet. Den andra lyckades fly
Sen blev jag jagad.
Jag cyklade mellan bilar och han åkte med sin bil och sköt mot mig och den flyende mannen.
Jag cyklade allt vad jag hade och kulorna swischade förbi mig.
Men jag kom undan. Ner i ett parkeringshus och gömde mig under en bil.
Och där låg jag.
Sen vaknade jag.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Får jag bara påpeka att det väl är tisdag? Eller...?

Postat av: Sanna

Haha... Blev mest lite rädd för att jag tappat räkningen på dagarna eller nåt ;)

2009-03-18 @ 10:01:48
URL: http://sannibannibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback