Tur mässan

Sitter nu så tåget på väg till Göteborg för Tur mässan. Fick ställa klocka 2 timmar tidigare än vanligt, 04.45. Trodde ändå att jag skulle missa tåget men det avgick 10 min senare än sagt. Vi har precis blivit serverade frukost. Det fina i kråksången är att de som jobbar och delar ut frukosten är några tjejer som jag träffade under ett event i höstas. Vi satt med i referensgruppen och dem hade det eventet som sitt projekt. Nu sitter jag här och ser viktig ut och blir serverad. Ha, skadeglädje är den enda sanna glädjen, eller hur. Det som trots allt ska tilläggas är att dessa tjejer är jättetrevliga och har inte gjort något ont, mot mig iallafall. Sen anser jag att om man är uppe när tidningen kommer så är det tidigt. Eller jag mötte tidningsbudet i hissen på väg till tuben. Det är tidigt. Det var länge sen man gick upp så tidigt för att jobba. Annars har det ju varit så att efterfesten slutat i den vevan. Sitter dessutom en äldre man som blev lite bitter att han inte fick ta två bröd. Kommer bli en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback