utmaning

Upptäckte att jag hade fått mig en liten utmaning och då är det väl bäst att ta den till sig!

Första bästa kompis:
Det väldigt länge sen.. Men det måste vara Ella eller Tessan. Tessan har jag fortfarande kvar som en väldigt nära vän och betyder fruktansvärt mycket för mig. Hon är sambo och bor utanför Nypan, saknar henne massor när jag är här i Stockholm. Försöker hälsa på när jag är hemma men det är inte alltid att det hinns med eller att det passar. Vi har mycket minnen tillsammans och jag är vädligt glad över att minnas tillbaka till den dagen jag såg att hon oxå började jobba på ÖM. Vår ÖM tid tillsammans har varit oslagbar, vi i A laget(lillemsan och sanna är inräknade i laget oxå!) =)

Första bil:
En SAAB 900. Hade den bara en liten stund innan jag fick en peugot, årets bil 1988.. haha. Ett litet tillägg här är att jag hade hunnit med 5 bilar under mina två första år med körkort... Det var inte så att jag hade sönder någon av dom, utan att det kom hela tiden "bättre" alternativ(pappas val) :)


Första kärlek:
Oj.. Från låg - och mellanstadiet måste det ha varit Johan.. Sen vet jag inte riktigt, hade en hemlig förälskelse i en som gick två klasser över mig på högstadiet.

Första kyssen:
Johan Stenius på Nicos födelsedagsfest. Tror att vi var 10 år, men det känns lite tidigt... Men det var någon gång på Damlöt.

Första husdjur:
En katt, eller två. Minns inte riktigt. En hette Findus och den andra kommer jag inte ihåg. Men jag bröt av svansen på den iallafall, till mitt försvar så var jag max 2 år!

Första semester:
Bodde i Tyskland 90-91, räknas det som semester?? Förutom Fjätervålen och öland så var det Polen och Bulgarien 2005.

Första jobb:
Frukostvärdinna på First Hotel Reisen när jag var 16 år.

Första riktiga kärlek:
Den har nog inte dykt upp än..

Första konsert:
Tror att det var Backstreet Boys på Globen med Bella och Fanny. Mamma var med oxå för vi var så unga..
haha. Vi sitter och skriker och har oss så vänder sig mannen framför oss om och ber oss vara lite tysta för hans son sover!!! Idiot..

Första discot:
Ja förutom discona och lunchdiscona i låg och mellan så måste det vara Disco Ball Night.

Första idolerna:
Björn Afzelius, Backstreet Boys och min farmor

Första tv-programmet:
Måste ju nästan ha varit Björnes Magasin.. Synd att dagens barn inte får uppleva det! Sen minns jag något program som handlade om hästar som man följde frenetiskt.

Nu dags att utmanna någon själv:
Sara (
www.zsara.devote.se)
Sanna (www.sannaheltenkelt.blogg.se)
Maja (www.nakedandfamous.se)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Puss på dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback