vänner

Det finns vänner som alltid finns där för en.
Vänner som alltid kommer ha en plats ihjärtat.
Vänner som man inte måste prata med varje dag,
men när man pratar känns det som igår.
Jag har några sådana och jag är glad över att dom finns.

Sen finns det vänner som betyder jätte mycket och som jag känt länge.
Sådana vänner som man knappt har någon kontakt med.
Vilket är tråkigt.
Det värsta med detta är att dessa vänner är killar.
Det enda jag kan säga där är att ni finns kvar hos mig.
Det är ett bevis på att killar inte kan göra två saker samtidigt, älska någon och behålla gammal vänskap till en annan.
Men som den vän jag är finns jag kvar, lite svårflörtad och argsint. Men jag är här.


"En vän som dig borde alla ha"

Kommentarer
Postat av: Sanna

du är min vän :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback