25 timmar kvar

Japp jag har seriöst nedräkning till när arbetet senast ska vara inlämnat.
Men jag hoppas kunna skicka in det tidigt i morgon bitti eller sent i natt.

Det ska bli så himla skönt när det är över. Hade jag inte varit upp i sthlm för att städa på fredag och skulle köra hem så skulle jag ha firat. Sen spelar det oxå in att jag börjar jobba kl 12 på lördag.

Har kommit fram till att det är i min säng jag gör mest nytta. Det är där jag har suttit nu i två dagar och skrivit. Så nu är jag helt bortdomnad i ryggslutet/övre delen av rumpan så jag måste upp och gå runt i lägenheten ett par varv innan jag kan sätta mig igen.

Boot camp är tydligen igång igen. Jag vet inte hur det har gått för Sanna men jag har varit ute och powerwalkat 2 gånger. Har inte haft lust. Men däremot så småäter jag inte lika mycket här. Det tar nämligen slut så himla fort här. För här delar vi på det mesta. Så då blir det en del av konsekvensen. Men jag gillar´t!

Nu dags för en inomhuspromenad och sen forstätta skriva sammanfattning och slutsats!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback