äntligen söndag

Eurovision var sådär tyckte jag. Kanske 5 låtar var bra. Och där var inte Sverige inräknat. Hon kunde ju knappt sjunga eller så var det sjukt dåligt ljud.
Norge var helt klart det bästa bidraget.
Däremot undrar jag hur svenska folket röstade när de gav Finland poäng!!
Det enda som var bra med det bidraget var en av killarna som kastade med eld, han var bra då han såg lite bra ut!

Det var skönt att sitta hemma själv igår förutom när Dimitra började skälla för att hon hörde något.
Igår hade jag en dag då jag skulle ta tag i skrivandet då jag kände för det. Vilket jag gjorde senare på kvällen och under Eurovision.

Idag är det söndag. Vilket betyder pensionärsdag! Den sista dessutom. Kanske blir ett besök till handelsträdgården. Folk åker dit 10 min innan det öppnar och väntar. Sen vid lunch är det som en enda personkaravan från Skarpnäck C till handelsträdgården

Ha en fantastisk dag!
kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback