Ben & Jerry

Det pågår just nu en reklamkampanj för B&J här i huvudstaden. B&J är inte bara ekologiska utan de är fairtrade oxå!!!
Vilken lycka. Då när jag köper en B&J bidrar jag till en bättre värld.
"Aldrig har så många haft så några att tack för så mycket" // Winston Churchill

Igår var det grillning på Norrort. Var riktigt trevligt.

Just nu väntar jag ett tag. Jag väntar ett tag på att sätta mig ner och skriva.
Tänkte att jag skulle få lite omväxling med sovmorgon, äta frulle i lugn och ro. Ta det lungt.
Är ändå allena ikväll så då kan jag sätta mig med ett glas rosé och skriva. Har hört att kreativiteten ökar då!
Jag behöver kreativitet...

Imorgon är det sista söndagen här i Skarpan. Sista. Jätte konstigt.
På tal om det ska jag kanske börja packa lite. Skönt att göra det succesivt.

Ha en fantastisk dag i solen!

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback