exarbete

Dag två hemma med examensarbetet.
konstanterande: jag kommer att bli galen inom loppet av dessa 2 veckor!
Sanna har suttit och sjungit ju mer vi är tillsammans, gnällt på mig att jag gör annat, tittat på klipp på youtube, druckit så mycket kaffe att hon måste gå och kissa hela tiden och nu föreslog hon en promenad i eftermiddag.

en parantes till detta är att jag är inte så mycket bättre själv. Men jag pallrade faktiskt iväg mitt lilla arsle till Bagarmossens bibliotek för att låna lite böcker. Fick hjälp av en väldigt trevlig lite kvinna!
Härligt med människor som strålar glädje på sitt arbete fast de kanske tycker att det suger!

Nu frågade hon om det gick bra att sätta på musik och innan svaret kom så strömmade Lars Winnerbäck ur datorn...

Återgår nu till lunchen för sedan lite mer skrivade av arbete!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback