flintskallig

Ja det är precis det jag tror att jag kommer att vara om tre veckor!
Jag har en förmåga att snurra på mitt hår, det bildas då en liten liten knut som jag försöker få upp. Det slutar med att jag har en liten hårtes i min hand och mitt hår står rakt ut på det stället jag snurrat, oftast i nacken på vänster sida.

Så med tanke på att jag sitter hemma nu, läser, sitter framför datorn skriver osv så har jag kommit på mig själv sitta och snurra och snurra och snurra!

Det finns ju medel för att sluta bita på naglarna, borde finnas något som gör att jag slutar snurra.

Btw så är jag förbannat less på bröllop just nu. Visst det är intressant att läsa om bröllopshistoria, men det har tjatats och gnatits i 1½ år nu.
" Ok idag så ska vi hitta på något nytt och roligt!" (som om vi vore någon jävla förskoleklass)
" Ta det ni helst av allt vill jobba med så gör min en affärsplan/planerar eventet/säljer in det till mig/ sätt en meny osv osv.
GAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!

Igår hade jag lite cravings på gröna oliver(detta missbruk ledde min far in mig på) men idag satt jag och läste en kokbok och blev välidgt sugen på stuvade makaroner! Mums!
Synd bara att jag hade bestämt mig för soppa så jag får slut på den där dumma kycklingen jag propsade på att göra...
jaja

Nu: STUDIER!

KYSS

Kommentarer
Postat av: majsan

Postat av: majsan

Det finns ju en utställning om bröllop i stockholm nånstans nu. det såg jag på tv för ett tag sen. så de så!

2009-05-13 @ 12:46:30
Postat av: sanna

DU SAKNAR MIG, I KNOW IT!!!!

2009-05-13 @ 13:48:09
URL: http://sannaheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback