for ever and ever

kommer på mig själv att sitta och prata med Dimitra igen. Det här kommer sluta illa!

Pratade även med Banan i telefon förut. Hon fick en mindre chock när jag frågade om hon var medveten om att jag oh Sanna skulle sova över hos henne i natt. Trodde hon att vi skulle ha pyjamasparty och sen åka hem eller?? Döh!

Idag har jag bokat besiktningstid till Forrrden aka Silverfisken. Bara hoppas att den går igenom. Sen blir det åka av. yehaa!

Nej nu ska jag sluta ha dåliga undanflykter och ta tjuren vid hornen och börja skriva.
Sanna sa att jag behövde ha henne hemma när jag skriver så jag får något gjort. Men jag vet inte det ja, sist vi satt hemma båda två satt hon och gungade på stolen och sjöng ju mer vi är tillsammans...
Undra vilket som är bäst?

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback