Jag och min vapendragare

En sak jag har lärt mig här i Skarpan är att jag älskar bus. Att luras.
Har dessutom haft den perfekta vapendragaren, Sanna, och det perfekta offret, Linda, i samma lägenheten.
Linda har blivit utsatt för diverse olika bus. Vi har skällt på henne att hon har kommit hem för sent för vi skulle minsann gå och handla tillsammans, vi har ringt henne när hon var jätte trött efter en väligt lång dag på jobbet om hon skulle kunna stanna och köpa chips på coop för vi ska ha fest. Vi har lurat henne att vår hyresvärd hade gjort slut med sin karl och undrade då om det var ok att hon skulle bo här fram tills vi flyttade.
Ja diverse saker.
Och idag så gör vi det igen. Men jag tror att det kan bli årets bästa bus. Kanske på gränsen till att Linda kommer hata oss en stund men det får vi ta. Vi har till och med tagit hjälp av utomstående för att det ska bli så trovärdigt som möjligt.
Vi har skrattat oss dubbelvikta för detta.
Statusen på detta skämt kan jag delge här i morgon..

Jag och min vapedragare Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback