Lux

Japp där var vi och åt finlunch idag. Fint ska det vara när man slutar.


Har haft min sista dag på praktiken idag och det känns både tråkigt och skönt.
Tråkigt för att man ändå har varit där sen i januari och skönt för nu är det inte länge kvar innan allt är över.

Jag och Linda lagar mysmiddag nu, dijonbakad lax med en fräsch sallad... Mums!

Hockey ikväll och jag är väldigt intresserad av att titta på det, men vi är oense.
Är väldigt säker på att jag skulle kunna ta Limp i en match annars kom tanken upp att jag skulle låsa ut henne på balkongen. Men vi har kompromissat så jag får se delar av den och så har vi även hyrt film, de ofrivilliga.
Fick dock en mindre chock när jag skulle hyra filmen och mannen säger att jag hade en förseningsavgift. Har endast hyrt en film där och det var Patrik 1,5. Filmen som blivit försent inlämnad var Barnhemmet, en skräckfilm. Jag tittar helst inte på skräckfilmer och ännu mindre hyr dom!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback