skalman

Studierna gick väl sådär igår. Jag låg i soffan och läste och somnade! Vaknade 4 timmar senare av att mina ben värkte och jag var hungrig.
Hahaha, kände mig lite som skalman med mat och sovklockan..

Gick iallafall upp och lagade middag, köttbullar och stuvade makaroner.. Det var en fröjd att äta må jag säga!
Tror nästan att bullarna skulle ha slagit morsans! =)

Nu är det bara att klä på sig och lägga lite mascara på fransarna för idag ska jag in till storstan! Tjoho människor.
Ska iväg och tatuera mig. En svart grå drake som kommer att gå från högra knäskålen till vänster armbåge.
Nej jag ska i väg och fylla i min fjäril. Detta är dock inte helt frivilligt. Färgen hade inte satt sig och jag vill ju ha en fin tatoo!
Sist var jag ovetande om denna smärta som jag kommer känna idag!

Dimman vinkar och längtar efter Greger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback