take me down to the paradise city

puh, igår var det en fullspäckad dag och denna dag började likadant.
Massa frågetecken och en längtan till att sitta ute.
Börjat fundera på när jag ska börja packa, vilken dag jag flyttar.

Tankar kring examensarbetet. Finns med mig hela tiden men hur ska jag få ner det på papper?
Jaja, från och med måndag kommer jag enbart att fokusera på det!

Igår syndade jag. Jag shoppade.
Det var utförsäljning så det var ju jätte billigt! :P

3 väskor och ett par skor...
Vi var i paradiset!!!!!!!!

den lilla guldiga är ny favorit.

Så jävla trendig!

Skulle vilja ta ut kontoret till solen..
Men samtidigt, finns det något som är mer irriterande än när solen lyser in i dataskärmen?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback