tre veckors skrivande framför mig

Sitter och äter frulle.
Jag och Sanna köpte ost och smörgåsgurka i går så idag är det lyxfrulle.
Men snart är det dags att börja skriva på examensarbetet.

Någon av mina rumskamrater har lagt fram två böker till mig med citat och dikter, tack till dig!=)

Kollade på Söndagsparty igår och Micke P var där. A piece of meat! mums
Skulle han komma och knacka på dörren en mörk november kväll så skulle man ju inte tacka nej...
Zach var ju dessutom riktigt rolig och verkade otroligt trevlig.

Lördagen blev blöt för vissa av oss...
Rosévin och middag i skarpan, en snabb visit på Obaren och sedan Oxid. Inga inträden var vårt motto och vi lyckades!






Nu ska jag skriva examensarbete!
Wish me luck!

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback