älska sig själv

Det är en underbar känsla de dagarna man känner att idag älskar jag verkligen mig själv. De kommer i omgångar.
Toppar och dalar. Dessutom tror jag starkt på att det är gott för själen.
Men när de väl är framme så älskar man alla andra oxå, men lite mindre än sig själv.
Dessa dagar kan man leva på ett par dagar.
Ego boost...

Nu är jag inne i den jobbveckan. Den jobbveckan som består att jag kommer hem och vänder.

Av någon märklig anledning så längtar jag till november. Eller det kanske inte är så märkligt trots allt, jag får en bra lön, skatteåterbäring och inte långt kvar innan mitt abonnemang går ut så jag kan skaffa en Iphone!
Dessutom gillar jag hösten.
Jag är inte som alla andra. Brukar få en svacka på våren.
Förhoppninngsvis har jag en del jobb den här hösten och kan bara gå runt och mysa för mig själv.
Jag gillar´t!

Jag <3 mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback