breakfast club

jadå var ytterligare en frukost avverkad. Men denna dag själv.
Jag börjar gilla mina nya morgonrutiner. Nu är det bara lite träning som ska läggas till och en morgon promenad med lilla Dimmis, som jag börjar sakna massor nu!

Eva Cassidy, vilken pipa hon hade..

På lördag kommer "lillebror" från Göteborg och hälsar på oss. Det ska bli så himla skoj att träffa honom.
"Lillebror" och "storebror" lärde vi känna på Peace and love förra året och vi har bara träffat dom vid korta tillfällen när någon av oss varit i GBG.

Jag trivs verkligen i lägenheten nu. Man känner till och med känslan att nu är jag hemma när man kommer innanför dörren. Hade svårt att tro att jag skulle känna så med tanke av vilket skick den var i när vi tog över den. Det ända som känns sådär är mitt rum, det är något som saknas.

Nu är det dags att ta tag i det jag inte gjorde igår, ringa Fortum och Folksam!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback