förorten

Vi har kommit på att vi älskar förorten. För det spelar ingen roll hur du ser ut när du går utanför dörren och ska till ICA, tvättstugan eller gymmet, du är nästan alltid snyggast!
Ilördags på väg hem från gymmet möter vi en alkis som uttrycker sin kärlek till oss, fy fan vilka snyggar rumpor. Då en parantes var ju att vi mötte honom och han inte fått en chans till att se våra snygga rumpor.

Igår när jag var ute med Dimman mötte vi två alkis med en söt liten hund som dimman ville hälsa på.
Stod där en stund och titta på hundarna och log. Sådär som man ibland gör när hundarna drar sig till varandra som det vore sista gången de skulle se en annan hund. Det verkar vara en glad lite hund sa jag då lite artigt för att bryta isen. Den ena med ciggen i mungipan skrattade lite lätt och frågade om han kunde få sniffa på matte Medans den med hunden stod och höll frenetiskt i kopplet och ansåg att det var tur att man inte hade svans för då skulle det vara pikébussar efter en hela tiden. Jag skrattade gott åt dessa herrar och vi skiljs åt. Mannen med ciggen i mungipan skriker efter mig att "du är jävligt fin måste jag säga". Älskar förorten. :P

Helgen har varit väldigt lugn, träning, agerat byggarbetare, varit på IKEA och fixat och donat hemma.

Nu har jag sagt upp mitt abonemang hos Tele2 för här ska det inskaffas en Iphone! Tjoho!

Nu kallar disken på mig:S

Kommentarer
Postat av: sanna

Jaha, då sitter man här igen, ensam i soffan...

I förorten, hittade inte ens någon rolig A-lagare när vi var ute och gick. Du kan ju börja uppdatera här lite mer frekvent också tack. Så jag vet vad du gör och hur du mår!

Vi ses på fredagkväll, då är det dax för freeedaaagsmyyyys =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback