härliga fredag

Fick helg en dag tidigare då jag är ledig idag. Men det behövs, nästa vecka blir det kanske 70 timmars arbete.
Lite långpannor och sedan bär det av med telegraf till Östersund. Det ska bli en rolig vecka, ser fram emot att få jobba varje dag, gnälla lite att jag har ont i fötterna och i kroppen, hoppas att gästerna går snart, skratta och bli arg, känsla när man går och lägger sig att hela kroppen är bortdomnad och benen inte orkar ta sig upp ur sängen på morgon.. Längtar massor..

Idag har jag varit på gymet. Hade en PT tid så nu har jag lite maskiner jag kan träna med oxå för att stärka upp min rygg. Som vanligt tvättar jag har påbörjat städning och ska snart skutta in i duschen för efter att tvättiden är slut kl 16 ska jag in till stan och träffa min kära väninna Caroline för ett glas vin. Tråkigt att läsa om men det är så min dag ser ut! :P

Denna vecka har jag träffat min kära rumskamrat lite mer än vanligt då hon varit hemma och vart sjuk. Men annars är det tur att det finns internet, mobil och framförallt Facebook, där ser jag vad hon hålls med!

Har förvarande en väldigt jobbig hund. Hon sitter och glor på mig, slickar mig på benen  och vägrar att gå hem när hon ahr gjort sitt på morgon och detta händer just de dagarna jag är extra trött och bara vill krypa till sängs. Nästa vecka är hon på uppfostringsläger hos Syrran.

Kvällen kommer att bjuda på hemmagjord pizza och häng i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback