så trött

nu grusar det sig riktigt i ögonen..
Idag blev det ett 15 timmars pass och igår 13 och dagen innan det 7..
Mkt spring fram och tillbaka, upp och ner. Men det är kul.
Då vet man att man lever!
Trots att jag och Sanna bor tillsammans så har vi de senaste dagarna bara träffats på jobbet, förutom i morse då hon fick väcka mig 06.44 och min tunnelbana gick 06.46. Det blev lite stressigt och en taxiresa från Lidingö C till jobbet.... Straffas måste man tydligen göras!

Imorgon bär det av till Nypan för att hämta hem min lilla älskling som jag inte har myst med på 1½ vecka. och som jag saknar henne...
Ska försöka hinna med att plocka lite svamp och umgås med familjen.


På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback