sex on fire

Det blev en bra helg. En lyckad utgång och jobb på söndagen.
Det bästa var nästan när jag stressade iväg till jobbet, satt i lite bilköer, kommer fram och upptäcker att jag inte alls började kl 15 utan 16.00! Typiskt. Men det blev ju en timme extra..
Vilket kan behövas eftersom jag gärna fick en p-bot på 900 spänn hemma i Haggan.
Utgången skulle vi kunna summera i:
Vin, mousserande, öl, Aussie, 90-tals musik, konstig klubb, Patricia, onyktert, konstiga människor, trevliga människor, världen är liten och taxi hem. Summan av kardemumman en bra kväll!

Just nu sitter jag framför datorn hemma på landet.
Hämtade syster och hennes väninnor på Arlanda igår och skjutsade hem dom.
Så idag står det svampsafari på schemat med systeryster innan vi åker tillbaka till Sthlm.

Ihelgen har jag tackat ja till jobb på Öster Malma. MYS!
Det blir ju lätt så när man inte har fast jobb, man får hoppa runt lite grann.

Inatt hade jag det lite svårt att sova.
Funderade ett tag på om det var tystnaden. Men kom fram till att det var skönt med tystnad.
Det är inte vanligt i Haggan. För där är det aldrig helt tyst ute, bilar, hundar eller tunnelbanan.
Men det är så det är att leva ibetongen!

Nu är det dags för lite frukost.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback