so f***ing boring!

Fy fan vad tråkigt jag har idag. När man är ledig vill man ha saker och göra och faktiskt längta efter att få vara ledig.
Känns som jag har varit ledig i 3 veckor även fast det bara är sen i fredags. Helgen på ÖM räknas knappt för det gör jag bara för det är kul och det var ju inga långa dagar direkt.

Jag kan inte ens skryta med att jag har vikit tvätt idag och varit duktig och dammsugit.
lägenheten är ren, tvättid har jag inte först kl 16, middag ska inte lagas först till 17.30, träning är inte först 18.30.
Bröden jag skulle baka idag är redan klara, jag orkade inte laga någon lunch så jag popade popcorn och åt en avokado.

Jag har tittat på jobb, men de jobb som finns att erbjuda är mest försäljarjobb och då är jag hellre arbetslös än tar ett sådant.

over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback