ur det onda kommer det något gott.

Jag känner att det finns en del saker jag måste reda ut.
Med mig själv och med andra.
Det svåraste är nästan sig själv.
Jag försökte nämligen mig på att ha ett förhållande med mig själv men jag var tvungen att göra slut så vi kunde förbli vänner. Det var den enda lösningen.

Jag tror att jag kommer börja tro på karma på fredag. Konstigt kanske att det ska ske på fredag. Men jag fick ett samtal från gymmet vi var och tränade på i måndags. Han undrade om jag skulle kunna tänka mig att börja träna där. Sa att jag tänkte göra det nästa månad. OCH hur många gånger hör inte dom det????
Så jag var då tvungen att försvara mig att dels så går jag inte med så kommer min kombo att hetsa mig tills jag dör och anledningen till att det blir nästa månad var för del underbara p-boten på 900 spänn jag fick häromdagen. Han kunde känna sig in i mitt situation då han oxå fått en fast på 300 svenska kronor. Så han skulle bjuda mig på första månaden. Han ansåg att hälsan inte skulle fara illa pga en dum bot. Tyckte jag lät bra oxå. Gratis är gott!

Men om han nu har erbjudit mig en gratis månad varför tror jag inte på karma direkt utan på fredag?

Jo det ska jag berätta. Dels så lät han som en snubbe som försökte hyra ut en lägenhet till oss, och han var märklig(inte han med regnkläderna). Sen ska jag till gymmet på fredag och prata med honom så när det är gjort tror jag på karma!

Känns som att det är slut på ältande nu. Nya friska tag! Började mitt nya liv i måndags kväll och det känns bra.
Har dessutom en liten lunchdejt på måndag. Handlingskraft.

Dags för en ny dag på jobbet! Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback