it´s cold in the dessert

x: pluggar du fortfarande?
Jag: Nej jag är färdig nu.
x: Jasså, hur lång var den utbildningen då?
Jag: 2 år.
x: Åh tidigt går så fort.
Ja du det gör den. Väldigt fort. Bara på några dagar, veckor, månader kan allt ändras.
Jag kan inte annat än att tänka tillbaka.
Men samtidigt ler jag och är nöjd.

Vissa saker kan man fundera skallen i bitar på. Vad saker och ting betyder.
Varför passar det ibland och ibland inte.
Men jag känner mig som en vinnare just nu. Så jag bara ler och är nöjd.

Ihelgen var jag och gästspelade på Öster Malma. Mitt egna Öster Malma.
Trivs sjukt bra där förutom när man behöver gå ner till puben och man är ensammen. Men annars toppen.

Sitter och tittar på en dålig film på 4:an. Det är en svensk film med tyska skådisar i så den är dubbad.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback