don´t call my name

Händelserik vecka, sen sist allstå.

*En härlig utgång i torsdags som kan komma med i toppen i särklass udda kvällar.
Men kul hade vi.
Småler fortfarande för vissa små incidenter.

*Syrran har ju bosatt sig i mitt rum nu.
Det är skönt att ha henne här.
Jag är dålig på att hålla ordning på mitt rum själv.
Nu är vi två.
Visserligen är hon lite mer ordningsam än vad jag är, men jag har mindre plats att sprida ut mig på vilket betyder att rummet ser ut som ett bombnedslag i  princip varje dag.

*Spontantrip till Nypan för att fira Tobbe som fyller moppe idag!

*Måndags blev det ytterligare en spontantrip men till skavsta med Sanna. Hon hade upptäckt att hennes pass gått ut och åker till Alicante idag.
Tur då att jag hade med mig Peggy upp.

*Förundersökningen för min stulna lilla silverfisk har blivit nedlagd.
Pga att han blir straffad för ett gövre brott.
Så nu ska jag börja stjäla bilar eftersom det verkar vara ok.
Eller om jag mördar två personer först och sen en till, ska jag då slippa straffet för det sista mordet för att det första var ju lite grövre eftersom det var två personer som strök med????
Sjukt är det iallafall!

Idag har jag tvättat fönstrena i lägenheten. Satan vad de var skitiga. Nu ser man ju faktiskt ända ner till Ruccola Bar utan att tro att det är min syn det är fel på!

Dags att forstätta städa innan jag ska flytta bilen. Det är ett jävla pussel med parkering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback