If the stars were mine

Grattis fina syster på födelsedagen!


Gick ner till gymmet vid kvart i 11 och upptäckte att de öppnade kl 12.00! Surt!

Har haft en lugn och skön helg. Varit effektiv men utan stress.
Ifredags var vi på bio och såg Shutter Island. Den var bra, men jag störde mig på vissa saker. Hade byggt upp en bild av att den skulle vara läskigare, så jag satt på helspänn hela filmen.

Igår gick vi på söder och glodde i några second hand butiker.
Det städades, lagades middag och belönades med chips, godis och film innan det var dags för sängen.

Rackarns vad bra man mår nu när solen tittar fram. Även fast det är saker som tynger så är det bara att titta ut genom fönstret så blir man glad.
Igår blev jag lycklig, jag hittade skogen!!!
Var ute och promenerade med Dimman och saknade skogen. Men så gjorde vi en avstickare och hamnde i just skogen!
Mötte en tant som jag frågade om hon visste några rundor i skogen. Fick bra tips, blev nöjd och gick vidare.
På hemvägen gick jag vilse. Hamnade i Stuvsta... hmmm
Ska göra ett nytt försök idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback