Light as a feather

Jag har hittat klänningen med stort K!
Det var kärlek och ljuv musik som strömmade ur högtalarna när jag provade den.
Den var lite dyr egentligen.
Men kom fram till att jag var värd den plus att det är värt det då förhoppningsvis ingen annan har en likadan hemma.
Igår blev det alltså shopping på dagen och på kvällen bjöds det på film och tacos hemma hos Tor Andre.
Idag blir det lite till shopping och sedan middag och Emelie tyckte igår att ikväll var en perfekt kväll för dans.
Tiden går så fort när man är borta.
Imorgon bär det av hemåt.
På kvällen blir den bok och vinsklubbmöte ute på Öster Malma.


Bittis kommentar idag var:
"Åh idag är det ju påsk så då räcker det inte med tre ägg, vi måste äta fler"

Kommentarer
Postat av: Sis

Det skulle vara trevlig om du köpte den röda rosklänningen från Garden Collection till mig. En tanke bara. HAr försökt övertala Marre och Tobbe att jag ska få lägga bud på den på tradera men det gick sådär...

2010-04-03 @ 19:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback