Russian Roulette

Klarade mig helskinnad till Maas. Flyg, hitta buss, hoppa på rätt tåg, hitta Bitti och sedan nytt tåg. Det tog tid, men fram kom vi!
Två saker jag konstaterade på flyget var att det är fortfarande sjukt obekvämt att flyga med Ryanair och att jag aldrig i hela mitt liv skulle kunna jobba på flyg eller flygplats!
Människor tappar det mesta verkar det som när de ska flyga nånstans. Stackars tjejen som stod i caféet. Hon frågade en man om han ville ha en liten eller stor kaffe. Han svarade vanligt kaffe tack tre gånger innan hans tant frågade honom om han fattade trögt. Sen skulle han betala med kort!! OMG!!!!!!
Har han aldrig betalat själv någonsin???
Frågade tre gånger om vilken knapp man skulle trycka på för att godkänna.
Det är en oskriven regel, rött=fel/stanna, gult=radera/stanna, grönt=klar/godkänd/OK

Den dagen jag säger att jag ska börja jobba på en flygplats har jag antagligen tappat förnuftet!

strax ska jag och Bitti gå iväg till några av hennes universitetskompisar. Det började med köttbullefest, blev BBQ party till nu då det blev pasta.
Om vädret hemma är ostabilt är det inget mot vad det är här. Sol när jag kom, regn, hagel. I Maas lyste solen, mulet, sol, spöregn/hagel och nu är det återigen solsken och klarblå himmel och klockan är 19.30!

Smell ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback