sweet dream or a beautiful nightmare

Kom tillbaka till Nypan igår efter 4 härliga dagar tillsammans med min vän Bitti.
Vi har druckit öl, shoppat, spelat norska alias, ätit McDonalds och varit på holländsk nattklubb plus lite till.
Även fast vädret var ostabilt så har jag ändå njutit av att vara någon annanstans.
Just nu är ju vädret här hemma oxå ostabilt. DET SNÖAR! IGEN!!!!
Tror det har snöat i två timmar nu.

Igår var det quality time tillsammans med flickorna på Öster Malma. När vi fem sätts tillsammans så finns det ingen gräns för vad som sägs. Ibland är det riktigt rått och ibland sött. Det talades mycket om barn, Sydafrika, samboförhållande, singelliv, hus och hem. Biljard spelades och köerna blev utsatta av många moves. Haha, tänk om någon hade sätt oss genom fönstret, brötklämning, porrdanser och taktiksnack!
Men det är det jag gillar med dessa töser, man behöver inte skämmas, utan bonnungen i dig kan komma fram.
Hade dessutom fått tillökning i form av en tjej vid namn Mia. Jag hoppas hon inte är skadad för livet efter en kväll med oss. Men hon har ju trotsallt gått på Ökna så hon borde vara härdad.

Inatt har jag inte kunnat sova en blund. Gick och la mig strax innan 2 och är fortfarande vaken.
Börjar dock bli lite trött nu.
Men jag har haft sällskap av pappa sedan 04.30. Så vi åt en tidig frukost vid kvart i 5, tittade på Saltkråkan och såg snön falla utanför.

En sak till innan jag går och gör ett nytt försök till att sova.
Det där med rykten.
Klart att man har varit delaktig i rykten vid flertalet tillfällen, både i de och spridit dem.
Men det inte alla tänker på är vad det kan skada personen det handlar om.
Hur saker kan vändas fel, eller hur en mening ändras mun efter mun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback