standing were you left me

Torsdagen blev en onykter och rolig kväll.
Häng med restaurangfolk på C&D, vidare till Rocken och sedan efterfest. Dock var det nog jordens tråkigaste men vi blev inte kvar där så länge.
Redan å C&D börjades det hetsa om shots så det ble hot shots och fisk.

Igår firade jag min ojuligast julafton.
Först hos mamma.
När vi skulle äta så hade vi glömt att koka potatis så det orkade vi inte göra när allt var klart.
Jag hade druckit en flaska julmust själv, "konstigt när jag drack så mycket igår", så magen var ju ganska full.
Glider runt i mjukisbyxor och min nya flanellskjorta.
Kollar på Trolltyg i tomteskogen och öppnar två paket.
Åker ut till pappsen och slänger mig i soffan framför kalle och hans vänner i apparaten. Somnar.
Vi blir hungriga, konstigt.
Varken jag eller Tobbe ville ha julmat så han kom på Raclette.
åh jävlar i min lilla låda vad mätta vi blev.
Slängde sig i soffan igen och låg där med en utständ buk och känslan av en klubbad säl har aldrig känts mer rätt.
Tomten är far till alla barnen visades på tv såklart var vi tvungna att se den och först i slutet av filmen kunde jag få i mig lite glass med varm hjortronsylt. Mums
Sen var det dags att krypa till sängs och ladda för juldagen!
Idag bjuds det på kalkon hos mamma sen blir det jobb på C&D.

Dimman hjälpte mamma att stekat köttbullar

En mätt liten hund


Raclette Grillen med diverse tillbehör.


Pus

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, Jag vill gärna tipsa om en bra hundkläder och hundaccessoarer webbutik;) på qpuppies.se kan du hitta praktiska hundtillbehör och hundkläder för små hundar http://www.qpuppies.se

2011-01-02 @ 22:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback