Wounder if I ever cross your mind?

Så då sitter jag här, med mössan på mig inomhus och har recis fått igång på vedspisen.
Denna vedspis och jag är inte riktigt kompisar alltid. Men nu gick det bra.
Sitter med min mössa på mig, lyssnar på Nora Jones och dricker mitt NK Green Cheesecake thé.

Mina hundar kan få ett eget kapitel. För nu har jag inte bara 1 utan 3.
Jättegulliga men så jävla jobbiga,
Greger förföljer mig var jag än går när inte pappa är hemma. Mitzi river mig å benen när jag sitter på toa och Dimman är Dimman, needy, gnällig och sötast i hela världen.
Men jag är glad att jag har dom annars hade det varit väldigt ensamt här ibland.

Idag blir det lite egen tid för mig. Naprapat och frissan ska göra mig hel igen.

Nu är det inte mycket saker kvar i släpet, men desto mer inomhus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback