du som jag när du dansar, musik non stop till slut.

Inatt har jag sovit sjukt dåligt i bäddsoffan.
Men det beror mest på att först ringer det i brorsan telefon kl 5(!!!!!) och sen går alarmet igång.

Vår kära far tycker det är jättesmidigt att ha ett rum som en stor kyl.
Det är absolut ingen värme på där.
Han tror att han har den största kylen i nyöping.
Jättebra för honom.
Men när jag kommer på besök får jag sova på soffan eller i bäddisen.
Jag vill ju sova som en prinsessa!
Försökte säga det till honom i morse men valde inte just de orden.
Ska läga fram det lite tydligare i morgon.

Sitter hemma hos systrami.
Vi har morgonpromenerat och ätit frukost tillsammans.
Så har jag halvsovit lite på hennes soffa och vaknade till av att hon nynnade.
Sis är grym på att härma våran förra präst. När han sjöng.

"Du som jag när du dansar har aldrig träffat nån som du"

Jag vet två personer som kommer att vara i Stockholm i helgen, när jag åkt därifrån.
Betyder detta något?? ;)



Kommentarer
Postat av: Statsminister

Kom hem igen då! Jag förstår inte vad du gör där nere ändå!

Det är schlagerfest i Haggan på lördag. Jojo!



Puss*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback