I´m bringing sexyback

Min Iphone dog idag.
åkte då till 3 butiken på Greve turegatan och förklarade min situation att den helt plötsligt blivit svart och vägrat sätta igång sig efter allt tryckande och klämmande jag gjort till ett återuppväckningsförsök.
Då trycker killen i butik på on/off-knappen och home knappen samtidigt och telefonfan går igång!
Lite pinsamt.

Ikväll har jag, Sanna, Banan och Limpan varit på Snabba Cash. Bra film. Har läst boken och är nöjd över filmen.
Det har ju varit en hest kring Joel Kinnaman och nu kan jag verkligen förstå det. Mums!

Bjuder på en mumsbild på mig själv från i lördags. Då var man het! Kände mig lite som catwoman i mina nya leggings, tajt linne och paljettjacka, mjau!


På återseende gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback