Make it in time

Helgen har varit fullspäckad med olika aktiviteter.
Fredagen som skulle bli en lugn kväll med lite middag på Vapiano och någon drink på Bauer fortsattes med efterfest hos Frans André där det blev franska, spanska och tyska lektioner. Vid 5 bläcket tog vi en taxi hem till Haggan.
På lördagen kom mamma upp och jag och Carro gick på bröllopsmässan i Nacka Strand under tiden gick mor på Nacka forum. Åh nu är typ mitt bröllop klart. Det kommer bli så vackert. Lite detaljer kvar såklart. Men det börjar ordna upp sig. En av dessa detaljer är kanske att man ska ha någon att gifta sig med.. Men det är ett senare problem, eller????

När mässan var klar så gick till modern, käkade thaibuffé och shoppade. Borde inte men gjorde ändå.
Det är ju när man inte borde man alltid hittar saker och jag anser att jag var/är i stort behov av en paljettjacka, leggings och en snygg lila väska.

Till kvällen försökte både fröken Ohlson, Herr Wöyer och fröken Lindgren att hitta peppen för en utgång.
En liten middag i Haggan blev en förfest för tre!
Hets in till stan, åkte dit, kom hit, gick tillbaka, åkte tillbaka och lite längre, tog tuben hem men kom bara till gullmars eftersom det är kallt här i Stockholm så slutade växlarna att fungera och tåget togs ur trafik..

Dessutom kom min lilla snäcka hem igen, lilla Dimmis!
Åh vad vi har myst!

Om två veckor är nästa ng jag kan åka hem till landet och Nypan.
Saknar mina småsyskon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback