memory of your face

Precis hemkommen till landet.
Tycker det var ganska mkt snö uppe i stan, men här, Wow.
Det är snödrivor på gården som är mellan 1,5 m och uppemot 2 m.
Men luften är ren.

Imorgon blir det morgonpromenad med syrran och sedan på kvällen är det quality time på Råggärdet.

Fick lite gamla känslor när jag läste rubriken på en av syrrans blogginlägg.
"How come the world wont stop spinning now that you gone".
Den låten med anastacia lyssnade jag på massor när Jonathan, en kille som gick i 7:an när jag gick i 9:an på Långberg, dog.
Han dog 2001 har jag för mig, en månad efter sin födelsedag.
Har tänkt lite på honom nu och då.
Hur han hade varit idag.

Första veckan i repan är avklarad. Har gått bra och tror att det kommer bli bra oxå!

Dags att föda magen lite..

adiós

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback