nightmare

Inatt drömde jag en mardröm om Kissie.
Hon var hemsk!
Vi jobbade tillsammans på mitt jobb och det var verkligen en mardröm.

Har sovit lite halvtaskigt inatt.
Stressad av känslan att jag ska försova mig spetsad med att Dimman inte låg stilla.
Det visade sig i morse att hon ätit upp all mat och druckit upp vattnet under natten och var fortfarande lite sugen!
Idag ska jag jobba dag, enbart! Det är lite märkligt, att jag faktiskt kan hitta på något ikväll.
Men det blir väl som chefen sa, att man är för trött för att göra något och hamnar enbart i soffan. Vilket det skulle kunna bli. Men ikväll blir det förhoppningsvis träning.

Kom och tänka på en sak.

När man var liten och en tjej och en kille bråkade så sa man alltid att kärlek börjar med bråk och slutar med barnbidrag. Jag kan anse att det var ett hot eftersom det var äckligt med pojkar/flickor för dom hade massa baciller! Urk! Och idag är det tvärtom, kärlek börjar med barnbidrag och sen tröttnar man och det slutar med bråk. Undra om fröken fortfarande skulle sagt så och hon vetat statistiken för skilsmässor nuförtiden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback