vinden har vänt, det är min tur nu.

Idag skulle man nästan kunna säga att det är vårväder här i Sthlm.
Med det menar jag att solen lyser!
Den lyser sådär obehagligt att det sticks och rinner ur ögonen.
Men det är härligt!
Man får lite hopp om våren då.

Nu är det officiellt, jag har fått en vikariat på 50% i receptionen på mitt jobb!
Så himla skönt!
Så från och med tisdag sitter jag på upplärning i repan med glasögonen på, anteckningsblocket framför mig och en sprängdfylld hjärna! Men kul ska det bli!
Ska kombinera detta med restaurangen men det ska bli skönt att få göra något annat också!

Jag tycker att det är viktigt med små saker i vardagen som gör det lite roligare eller att göra någon lite gladare bara.
Idag fick jag hem ett litet paket som var till min roomie.
Hittade ett coolt Ed Hardyskal på tradera som jag köpte till henne.
Oboy vad lycklig hon blev!
Ge och få.
Komma hem till en nystädad lägenhet gör en lycklig eller gå upp på morgonen och ha en lapp som ligger och väntar på en i köket där det står att man ska ha en trevlig dag på jobbet.
Små saker i vardagen helt enkelt.

På återseende gott folk, idag är det en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback