Wait til you see my smile

Det finns en av många saker som min kära roomie är grym åp och det är att hetsa. Dock finns det en som slår henne med hästlängder och det är Linda. Men det kan bli ett annat avsnitt.
Idag hetsade Sanna om att vi skulle träna box.
Visst skoj, det var ju ett tag sen.
Väl hemma efter middagsintaget lägger jag mig på soffan och hoppas att jag ska somna och hon tycker jag är så söt där jag ligger i min flanellskjorta.
Men icke!
Hon har till och med packat ner mina skor och fyllt på vatten i flaskan.
Men väl där var det värt det helt klart och imorgon kan det hända att jag går och tränar innan jobbet.

På tuben till jobbet satt jag och funderade på om man kanske skulle köpa sig en lägenhet. Det vore ju ganska trevligt att ha något eget och kanske en inåt stan.
Så idag slutade jag och sanna samtidigt och jag kläcker idén på tuben att vi kanske borde ingå partnerskap eftersom det är lättare att få lån om man är två. För jag kan ju inte flytta själv och en lägenhet för 2 kostar lite mer!!!
Men hon får en chock och menar på att månggifte inte är godkänt i Sverige.
Men det är ju bara att vi separerar.
Det är ju inte så svårt.
Så läser jag ett inlägg på hennes blogg om att vi aldrig kommer hitta någon, köper en liten gård nånstans och lever som i tillsammans, odlar lite kärlekspotatis och blir osams över vem som ska kratta grusgången.
Jag ser inte något problem!! hahaha
Caroline har redan drömt om mitt bröllop. Det skedde i Spanien med en lång mörkhårig snygg karl. Som jag väntar på att träffa honom!!
Dessutom har kocken på jobbet lagt sig i mitt liv, kan misstänka att det är via min kära sambo, och ska nu försöka para ihop mig med en kollega till hans flickvän..

"intresset finns men du får ta initiativet"

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback