What has changed and why should we be saved from nightmares?

Helgen har varit till belåtenhet.
Fredag fick jag quality time med Tess och en titt på hennes blivande hem och vi besökte även slottet där det var middag, så en dos av ÖM, mina vänner och kollegor där och Staffan.

I lördag bjöds det på middag hos modern tillsammans med sis och mormor.
Det är inte var dag man fyllnar till i mormors sällskap.
Men vad jag skrattade.
Hon kunde underhålla!
Sen är det alltid kul att lyssna på hur det var när dom var unga och hur de träffade sina respektive.
Det blev en sväng ner på stan för min del för att möta upp Carro med boyfriend.
Tellus fick ett litet besök där det intogs fisk, trots min allergi, men utan utslag så jag misstänker att allergin börjar lägga sig. Ibland blir det ju så, man växer ifrån dom.
Men det var väldigt trevligt att träffa alla man sprang på!

En av syrrans kollegor är upp över öronen förälskad i min lilla hund och vill ha henne. Så nu slåss jag för delad vårdnad. Vore ju trist om jag skulle förlora den.

Som Direktör har jag haft vetorätt i vårt lilla sällskap, men nu efter att Sanna har utsett sig själv till blivande statsminister har jag förlorat denna fördel jag hade.
Undrar hur jag ska återfå den!
Kanske om jag blir president?
Men det känns lite för stort för mig i dagsläget.

Denna vecka är fullspäckad och då är det inte soffliggande utan sis kommer imorgon, Bitti kommer på torsdag, fredag är det gigantisk(förhoppningsvis) AW på något ställe på Kungsholmen, tisdag, onsdag, fredag och lördag är det jobb och söndag är det galleriadag och denna gång är det Globen gallerian vi ska besöka.
Man vet ju iallafall att man lever, ett liv som i vissa fall kanske räknas som en pensionärsliv och ibland som en tonåring. Men jag gillart!

Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback