alive and kickin

Är det verkligen mänskligt att gå upp såhär tidigt? Eller lagligt?
Påsarna under ögonen fladdrar med när man torkar sig i ansiktet med handduken.
Inte konstigt att jag inte varit och tränat, hur skulle det ha sett ut med??

Just nu sitter jag med ett glas honungsvatten och ska alldeles strax gå ut i kylan och ta nattbussen till högdalen! Ush. Men därifrån går tuben som vanligt.

Jag lever.
Men jag börjar sakna det där som kallas fritid och ledigt.
Mina vardagsrutiner är borta.
Mår lite dåligt över att jag inte tränat men det enda jag orkar med är att sova och äta.

På fredag är det kryss med jobbet som gäller och jag har lite ångest inför detta.
Men det ska väl bli bra, nånstans.

På återseende gott folk!

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback