Allright

Just nu har jag min kära syster på besök.
Hon är envis och ska dela säng med mig.
Igår hade vi en liten diskussion om det och hon tyckte inte hon tog någon större plats.
Men jag anser att det där med större plats är ju helt klart en definitionsfråga.
Om lite plats innebär att jag får ligga på sidan och inte kunna vända på mig, ja då tar hon lite plats.
Hon har dåligt inflytande på mig, för nu har jag inte varit och tränat.

Igår gick sis till attack för hon tyckte jag hade oordning i garderoben. Visst sa jag, fixa det då.

Before:



After:


Resultat: En utmattad lillasyster och en nöjd storasyster. Nu har jag en överfull IKEA påse med kläder jag inte använder och en byrå som måste rensas upp.

Efter detta projekt blev det kvällsmat och röd vin inne hos min kära väninna fröken Ohlson. Vi hade en väldigt trevlig kväll som alltid när vi umgås.

Hade nog dessutom den stördaste konversationen via sms med en vän igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback