chans

Är precis hemkommen från landet.
Tog en liten dagsutflykt dit.
Eller jag var så illa tvungen.
Har fått så mycket jobb nu de kommande två tre veckorna att Dimman skulle vara hemma själv för mycket.
Och dte går ju inte för sig.
Så hon och jag skuttade in i Silverfisken och styrde kosan till Torsberga.
Saknar henne redan och det är tomt här utan henne.
Snart är denna dag till ända.
Nästa gång jag är ledig är den 23:de och då är det kryssning med jobbet.
puh, dubbelpass och resor fram och tillbaka.
Kommer med säkerhet bli onykter på båten bara att stiga på den och känna ångorna från alkoholen och gunget från båten....

Det var så otroligt vackert på Torsberga idag.
Kallt och snön låg så vackert på träden som om de inte gjort annat i sitt liv.
Lagade lite lunch till sis och pappa och sen blev det lite småprat.
Lite prat om framtiden.
Jag längtar till jag blir stor!

I söndags var jag i kungens kurva och skulle köpa en pulka på Rusta men det fanns inga där. Hööks ligger precis brevid så jag beslutade mig för att gå in och låtsas som jag hade en häst. Jag vet inte riktigt men enligt min uppfattning så är det inte så himla normalt att bli gråtfärdig av en förbygel med martingal... Men det blev jag.

Nu kommer min roomie hem och då blir det kyckling med potatisgratäng och lite quality time. 2 jan var senast vi sågs och nu kommer vi inte att ses överdrivet mycket de kommande veckorna heller.
Jag är så sjukt nöjd med att ha henne som vän och som roomie.
Inga krusiduller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback