utmaning

Blev utmanad av min kära roomie Sanna, sannaheltenkelt.blogg.se.
Då får Sara, Maja och Sanna en utmaning av mig!

Gjorde du något 2009 som du aldrig gjort förut?
Ja det gjorde jag, men det borde ha varit fler saker

Höll du några av dina nyårslöften?
Lovade aldrig något förra nyåret.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Flera stycken vänner/bekanta.

Dog någon som stod dig nära?
Min gammelmorfar.

Vilka länder besökte du? 
Tyskland, Holland och Spanien

Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Min brorson, spontanitet,

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
12 mars, bästa födelsedagen ever. Var på visningsresa i Barcelona. Älskar Barcelona efter det!

Vad var din största framgång 2009?
Jag flyttade tillbaka till Stockholm.

Största misstaget? 
Lyssnat för lite på mig själv

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget allvarligt.

Bästa köpet?
Min Iphone

Vad spenderade du mest pengar på?
Om jag visste var mina pengar tog vägen så vore jag glad.


Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Massor av saker.


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Melissa Horn, KENT-Chans, Kings of leon - Sex on fire

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag tror att det var mer glädje.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit för mig och göra lite spontana saker

Vad önskar du att du gjort mindre?
Bry mig om vad andra tror och tänker

Hur tillbringar du julen?
Ute på Torsberga

Blev du kär i år?
Inte på riktigt

Favoritprogram på TV?
Gossip Girl, PH och Såklart Grey´s

Bästa boken du läste i år? 
Alla tre böckerna i milleniumserien och Den långa vägen ut ur helvetet med Marylin Manson satte sina spår.

Största musikaliska upptäckten?
Erik Hassle, Kings of Leon, Carolina Perez Wallin och härliga Melody Gardot

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Minns tyvärr inte vad jag fick..

Något du önskade dig men inte fick?

Se ovan

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var på visningsresa till Barcelona. Bodde på fint hotell, åt tre rätters lunch och middagar i 5 dagar. Det hade regnat i fler veckor och när vi kom dit var det sol alla dagarna. Vi var ett sällskap på 8 personer från olik företag i Sverige. På min födelsedag åt vi en härlig trerätterslunch och till desserten så kommer servitören med tända ljus i bakelserna och det blev sång!
 Älskade Barcelona och vill tillbaka!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja det finns väl alltid saker som kan bli bättre

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Det har väl blandats ganska hejvilt. Men överlag ganska casual.

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner och att få sakna och längta.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Jude Law, mumma! Räknas Cimon i PH som kändis??? :S

Vem saknade du? 
Min farmor och faster, mina vänner som inte är hos mig just då och såklart min lilla brorson

De bästa nya människorna du träffade?
Mina nya kollegor


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hörru, var det JAG som fick utmaningen?! :D



Haha, ursäkta i så fall, jag fattar lite trögt. Jag lovar att snarast rätta till felet om så är fallet.



Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback