Friends, lovers or nothing

Äntligen har jag varit på gymmet!
Kan nog räkna på en hand hur många gånger jag har varit där det här året!
Men min bortförklaring är att jag har jobbat så mycket och konstiga tider.
Vilket jag anser är en helt godkänd anledning.
Men jag hade redan träningsvärk i min kropp efter att ha varit ute på långritt två dagar i rad.
Så nu kommer min kropp öma ytterligare.
På det ska jag jobba.
Och åka in med massa packning till stan och gå och leta efter ett par gympaskor som jag kan jobba i eftersom dom med bra sula som kostade 500 spänn inte var bra!
Suck.
När ska jag hitta ett par skor som är sköna och bra att jobba i??
Ska jag behöva anlita en personlig shoppare som hittar dom åt mig???

Nu känner jag motivation till träningen igen för att återgå till ämnet.
Så jag tror faktiskt att kläderna åker med i väskan till jobbet. Kommer nämligen bo kvar där tills på torsdag kväll/natt när jag kommer hem.

Nej nu är det dags att skutta in i duschen och sedan packa iordning sakerna till tonerna av den fantastiska John Mayer och det nya albumet Battle studies.
Har ett tidspressat schema!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback