Have you ever felt so lost

Blev väckt av att pappa ringde mig. Han skulle ha nummer till Assistanskåren.
Ringde tillbaka till mig 2 min senare och hade redan pratat med dom.
Dom skulle återkomma under dagen för såhär skulle det inte gå till.
Eller hon hade inte sagt det rakt ut men det var så pappa förstod det när han lyssnade mellan raderna.
Så nu blir det till att reklammera en bärgning.
Märkliga saker man ska behöva göra här i livet.

Just nu glider(läs haltar) jag runt i min älskade morgonrock med lite halvflottigt hår, lyssnar på Alicia Keys nya album (som jag bara älskar) och väntar på att ägget jag tänkte äta på mackan ska koka klart.
Hade tänkt att ta mig ner till gymmet för lite träning idag då träningen blev ersatt med en halvkebab pizza, cola och marabou mjölkchoklad igår. Men idag gnäller jag inte bara över mitt knä utan även min rygg... Voine Voine....
Så badkaret är fyllt med varmt vatten, för varmt vatten att jag måste vänta en stund, och där ska jag lägga mig och njuta av värmen, drömma mig bort till varmare bredgrader. Bli rastlös efter 5 min och gå upp känna att det var sjukt onödigt att fylla upp badkaret.
Det är mina rutiner när jag badar.

Jag språkade med min syster igår. Hon planerade att åka bort över jul och nyår. Jag är på ropade jag. Ja men det är du och jag som ska åka hade jag tänkt svarar hon då.. Bra att man får veta det innan planerna börjar smidas.

På återssende!
                          

Kommentarer
Postat av: Sara

men det är som på nyår alla parter är inte inkluderade i planeringen.. Resterande följer bara med..

2010-01-23 @ 21:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback